Het klinkt misschien te mooi om waar te zijn. Sekssymbool worden zonder sixpack. Toch biedt het Nederlandse onderbroekenmerk Pockies jou nu die kans. Het merk wil het schoonheidstaboe doorbreken en laten zien dat mannen, in iedere vormen en maten, ook sexy kunnen zijn.

Ideaalbeelden

Normaal gesproken worden onderbroekencampagnes gedaan door mensen als Cristiano Ronaldo, maar Pockies pakt het net even iets anders aan. Het merk start op een bijzondere manier hun zoektocht naar het nieuwe gezicht van hun onderbroekenlijn.

Volgens Pockies-oprichter Michiel Dicker maakt iedereen kans. “Vandaag de dag worden we overspoeld met ideaalbeelden. Sixpacks, witte tanden, strakke kaaklijen en afgetrainde lichamen. We moeten ons als mannen niet hierdoor gek laten maken,” stelt Dicker.

Dove

Met de campagne speelt het merk in op de reclames van Dove. Het bekende cosmeticamerk begon zich een paar jaar terug te richten op de ‘normale’ vrouw en Pockies maakt daar nu, met een duidelijke knipoog, een komische variant op: “Het wordt tijd dat de onmogelijke schoonheidsidealen bij mannen eens worden besproken en daarom willen wij mannen zonder sixpack in het zonnetje zetten.”

Sekssymbool

Iedere man kan aan de actie meedoen en uitgeroepen worden tot nationaal sekssymbool. Het enige wat je hoeft te doen is een foto posten op Instagram met de hashtag #sekssymbool2017. De foto’s worden daarna gepubliceerd op de site sekssymbool.com en degene die de meeste likes krijgt, zal een jaar lang het gezicht/lichaam zijn van de nieuwe Pockies-onderbroekencampagne.

Klinkt dit wel wat voor jou? Maakt snel een foto en post hem op de site, want de actie duurt nog een maand en wie weet mag jij je één jaar lang een sekssymbool en onderbroekenmodel noemen.

Share with your friends










Submit
Share on Pinterest