Wie had ooit durven denken dat je voor het kopen van een tweedehands auto achterover op je stoel gaat zitten en er een zak popcorn bij pakt? Er zijn veel manieren om jouw trouwe vierwieler aan een nieuw baasje te slijten. Je kunt jouw oude bak op verschillende verkoopsites voor auto’s zetten, inruilen bij de dealer of speciale foto’s in een lokale krant zetten. Eugene Romanovsky besloot het over een hele andere boeg te gooien. De Let, woonachtig in Israël, verzorgt in het dagelijks leven special effects en paste dat ook op zijn eigen auto toe.

 

Mad Max: Fury Road

Om zijn Suzuki Vitara ’96 aan een nieuwe eigenaar te helpen, maakte Romanovsky een verkoopfilmpje van twee minuten. Dit deed hij niet door stapsgewijs op te noemen wat de kwaliteiten van zijn Suzuki zijn, maar door een epische video te maken waarop te zien is dat deze twintig jaar oude bolide alle omstandigheden weet te trotseren. Of hij onderwater rijdt, door een veld van dinosauriërs gaat of een lawine vooruit blijft: zijn Vitara ’96 kan het allemaal. Het is zelfs even te zien in een scene van Mad Max: Fury Road.

Door de manier waarop hij zijn advertentie visueel heeft ingesteld, is het volledig viral gegaan. Na een paar dagen staat de teller al op bijna twee miljoen views! Zelf nog niet gezien? Bekijk dan de beelden hieronder!

Share with your friends










Submit
Share on Pinterest